مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18فرهنگي

پویش ملی «نذر کتاب» در گیلان برگزار می شود


معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پویش ملی «نذر کتاب»، گفت: هدف رساندن کتاب به دست علاقه مندانی است که امکان خرید ندارند.

- ایسنا/گیلان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پویش ملی نذر کتاب ، گفت: هدف رساندن کتاب به دست علاقه مندانی است که امکان خرید ندارند.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح نذر کتاب ، اظهار کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران تصمیم دارد با یاری دوستداران کتاب طرح نذر کتاب اجرا کند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف رساندن کتاب علاقه مندانی که امکان خرید کتاب ندارند همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران در سایت ketab.

ir اجرا می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: برای مشارکت در این کار علاقه مندان می توانند هر مبلغی را که مایل هستند از طریق درگاه اختصاصی نذر کتاب در سایت book.

icfi.

ir پرداخت کنند.

ابراهیمیان افزود: همچنین علاقه مندان می توانند این مبلغ را به شماره حساب 1/ 7722777/ 10 و یا شماره کارت 1867-1048-7270-5041 به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

وی یاد آورشد: حامیان حقیقی و حقوقی که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند می توانند معادل وجه واریزی مشخصات افراد یا گروه هایی را برای بهره مندی از این طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی «نذر کتاب» در گیلان برگزار می شود

پویش ملی «نذر کتاب» در گیلان برگزار می شود